Tears in heaven

Tjena!

Ha lagt märke till att de är ganska lite personer som läser här, men skitsamma ja ha ju nåt o göra när ja ha tråkigt iallafall=).

Ha iaf vaknat nu klockan 9..Ställde faktist klockan på de även fast ja har sovmorgon till 12:10 idag, deni!
Men anledningen är att ja ska ner med min lilla dosa med alla mina hjärtslag i från Onsdags till Torsdags till sjukhuset så dom kan kolla att de inte är nåt fel på mig, så de är värt o kliva upp=).

Ska även försöka kolla på lite kläder som ja inte ha gjort på snorlänge..Men med min tur så hittar ja nog inget=)=P.

Men ha de bra allihopa så kanske vi hörs!

Hejdå!

/ N

Kommentarer
Postat av: tove

Jag läser ;) :P

2009-05-26 @ 16:20:11
URL: http://tote.blogg.se/
Postat av: majsan

Jag läser förstås....majsan

2009-05-26 @ 17:26:31
Postat av: L i n n é a

Jag har tittat in ett par ggr iaf! (:

2009-05-28 @ 11:05:45
URL: http://absolutelinnea.blogg.se/
Postat av: Lotten

Läser!

2009-05-28 @ 22:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0