Hårdrock

Tjena!

Ligger o ha nyss försökt komma på lite bra musik som ligger långt inne nånstans i mitt stora huve o vilar..Lyckades komma ända längst bak och hämta iaf nåra låtar..Kom på att Greasefilmen ha ju faktist ett gäng bra låtar. En annan rolig grej är att ja tro inte ja ha sett den filmen så ja ha laddat ner den nu o ska kolla p den senare idag efter ja ha varit på skolan=).

Angående Spotify Syster så är de så att vissa är bättre än andra o i de här fallet så är de jag, så därför ha jag ett Spotifykonto och inte du, så enkelt är de, live with it=D.

Nä nu ska ja ta o lägga in lite musik på Ipoden och pallra iväg till skolan om en stund, Hejsvejs!!

Ser du Mamma, inte en svordom på hela inlägget=D. Tro ja iallafall, orka inte läsa igenom..

/ N

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAAA?!?!?

Har du spotify??? Din lilla ****!!!

Jag vill oxå ha! Känner du nån som har nån invite kvar å har lust å skänka bort??

Om inte annat tycker jag att det är min rätt att jag får låna din! :D

Eller hur?? Snälla rå?!?!?!

Kram på re

2009-05-18 @ 16:23:54
URL: http://grch.blogg.se/
Postat av: majsan

Bra Nisse.........kram

2009-05-19 @ 12:19:18
Postat av: Anonym

Duuu, jag har viiisst Spotify. Jag har faksist fått låna ett konto : D

2009-05-20 @ 07:42:20
URL: http://kulanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0