Sweet&Sour

Hallå där! 

Här sitter jag med (nästan) tårar i ögonen för ja lyssnar på så bra musik såhär på morgonkvisten.
Gårdagen började med att klockjäveln ringer 08:05, jag vaknar och är förbannad och undrar va de är för idiot som ringer så tidigt. De va visst jag själv för ja hade ställt klockan på de eftersom jag skulle lyfta arslet ur sängen och åka och kolla på Sannas match. För min egen livshälsas skull så tror jag att jag utelämnar detaljer från den matchen så inte Sanna hemsöker mig när jag sover, men de va fint väder iaf. Matchen gick mot sitt slut och nästa lag klev in på planen som bestod av bland annat Johanna den långe Westberg. Det var alltså Frösön som skulle ut och kicka asset ur.......öh ja juste myssjö/oviken hette dom ja. De började småtungt dom första 2 minuterna men sen sparkades första målet in och de släpptes en stor vikt från allas axlar. De hela slutade med fetutklassning, resultatet däremot kommer jag inte ihåg. Men här stavas det förnedring iaf. Sen bar det av till lite mer varmare platser som kallas O´learys där jag avnjöt en fotbollsmatch och en stackars biffjävel för 209(?!!!) spänn..Den smakade inte så mycke enligt min åsikt, menmen trevligt sällskap iaf. Även om de försvann en person under matchens gång pågrund av att ett lag fick lite stryk, men de va bara kul.
Efteråt så körde Tim på bakhjulen hela vägen till Torvalla för att lämna av Ted, Jakob och Ronny och för att sen förnedra Ronnys nyinförskaffade bubbla lite. Efter den roliga stunden så åker vi i 123,6 kilometer i timmen till min lägenhet och plockar upp två skitsaker och beger oss sen hemöver med allsång så in i helvete, jag var påväg till farbrors 40-årskalas och Tim till sitt eget 40 års..Nej! ja menar 19-årskalas. De bjöds på gratismat i drivor och jag åt mig fet både på huvud och efterrätten, smaskens.
Som ni ser på rubriken så har jag skrivit om det förstnämnda just nu så ska ja skriva om den lite mer bittra delen av de som ha hänt..

Jag vaknade inatt fram och tillbaka pga av att nån alkoliserad person även kallad min bror kom hem från 40-årskalaset och tände min taklampa så att mina pupiller drog ihop sig ända in i hjärnroten, som ni förstår så är det en ganska lång väg i mitt huve från ögonen till hjärnroten..Så dom stackars svarta sakerna fick jag bända ut med en skruvmejsel så ja fick min syn tillbaka. Så bli inte förvånade om jag är vindögd nästa gång ni ser mig.
Sen när jag vaknade imorse så gick jag ner till köket och satte mig på en stol...Och började tokhosta, kul va ju de, eller så inte. Jag som hade tänkt spela träningsmatch OCH träna idag men de skiter ju sig förmodligen eftersom en såkallad förkylning har krupit in i mig och jävlas..Inte vart de bättre när mamma började skrika i att alla idrottsmän som bara har tvärdött på plan har förmodligen varit förkylda eller liknande så ett virus har kommit till hjärtat när dom har ansträngt sig så dom ha dött..Då ville inte Nils spela fotboll idag nåt mer..Så vad dagen har att erbjuda vet jag inte..

Nu ska ja ringa(igen) och försöka väcka Mr Bignose och se vad han gör! Ha de så bra så länge allihopa som är så snälla och läser!

Over and Out
/ N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heheh jag var faktiskt vaken:P

2009-03-15 @ 12:21:44
URL: http://fyraochetthalvtkilasnok.blogg.se/
Postat av: tove

Inte roligt att vara sjuk.. "/

Krya på dej :)

2009-03-15 @ 13:25:39
URL: http://tote.blogg.se/
Postat av: westberg

10-0 Nils, 10-0 :D

2009-03-15 @ 13:57:47
URL: http://westbergjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Goo Niilsn, jag kommer läsa varje rad.

2009-03-15 @ 23:53:31
URL: http://kulanda.blogg.se/
Postat av: minnelli

sjukt kul, sjukt kul

2009-03-16 @ 08:53:37
URL: http://minnelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0