Sova

Tjena!

Igår vart en lugn kväll först hos grannen Simon där de kollades på fotboll. Sen gick ja hem o kollade kklart på fotb ollen, kul att Sverige spelade 0-0 mot Portugal. Synd att divan Ronaldo inte vart skadad bara..

Kvällen fortsatte med att jag och Tim åkte till nåra musikare o kollade en sväng, men vi åkte därifrån eftersom de va folk vi inte kände och stället var lika stort som en fingerborg ungefär..Så vi åkte runt i stan och agerade chaffisar åt diverse folk, vi kom hem till mig runt 3 och kom på att vi skulle ställa om klockan till 4, sen sov vi hos mig.

Sen idag så vaknade vi runt 2 och åkte och köpte frukost och hämtade Olivia för att sen åka o kolla på Johannas DM finalmatch som slutade 3-2 till ÖDFF efter förlängning vilket va orättvist, Frösöbrudarna förtjänade att vinna!

Nu ska jag och Tim som har varit som siamesiska tvillingar sista dygnen laga mat och lyssna på dödsmetal!

Over and out!

// N

Kommentarer
Postat av: Mrs Ronaldo

MEN SLUTA SNACKA SKIT OM RONALDO FÖR HELLVETTE!!

2009-03-30 @ 17:34:38
Postat av: Anonym

Haha jag håller med dig nils på ronaldo fjan

2009-03-31 @ 21:47:55
URL: http://etttonhuve.blogg.se/
Postat av: TooFatNinja

Men säg inte sådär om snygg-RonaldoLåter som en efterbliven fjortis med en ödla i håret

Han är ju så bra på fotboll....förlåt men jag kan inte hålla mig för skratt..han suger

2009-04-06 @ 18:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0