Helg

Hallåhallå!

Har precis kommit hem från helvetet och nu är de skönt att de är helg!
Helgen ska spenderas i fjällen med min kära familj och vi ska fira min gamle far som fyller 50 år, nästan trollkarlsålder på den rackaren!
Lyssnar just nu på högt oljud som kallas musik i väntan på att mamma ska ringa o fråga om ja har packat klart eller liknande så vi kan åka, då kommer jag svara: Nä de har ja inte, kom in en stund vettja. Så dom suckar över sin lille son och går in o lägger sig på sängen medans jag packar. När ja ha packat klart har dom förmodligen somnat och jag få väcka dom på det mest jävligaste sätt jag kan komma på just då.
Ja juste! Jag kanske ska få åka helikopter i fjällen, de ska bli kul! Sen höll syster på att snacka om nån slags bana dom hade som man kunde köra Snowracer i så de ska bli skoj!
Men nu ska jag återvända till det vanliga livet, bli förmodligen ganska tråkigt här i helgen om ja inte ha tillgång till dator!

Men ha de bra så länge!
Tjarå!!

/ N

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter bra! blir säkert en kanonhelg. Det blåser utav helvete här nu...

vet du om nån glömde en ozzy-mössa i lördags???

2009-03-20 @ 18:27:51
Postat av: TooFatNinja

Åka koptikopter? Ska du fastna med jättepannan i någonting eller? Då måste de ju hämta minst 27,5 styckna koptrar^^

2009-04-06 @ 18:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0