Hejkonpejkon

Måndagar brukar resultera i lång sovmorron för mig eftersom jag börjar skolan klockan 1. Men eftersom jag förmodligen har ramlat och slagit huvet nånstans(ber om ursäkt för all skada de kan ha gjort) så har jag tappat min förmåga att kunna ta en riktig sovmorgon längre. Klockan var ställd på 10, jag vaknar och sträcker lite på mig och tänker att snart ringer nog klockan så jag ligger och drar mig ett litet tag till men inget händer. Jag börjar skruva lite på mig och efter jag har plockat upp hakan från golvet så ser jag att klockan är 08:20. Jaha? Jaja de va bara att kliva upp och störa grannarna med hög musik som vanligt, vilket jag har kommit på kan va ganska osmart om nån skulle börja klaga för väggen jag har intill sängen har ungefär samma hållbarhet som maräng. Så är det nån som vill jävlas tillbaka så är de bara att göra en karatespark så är den väggen borta sen. Jaja nog om det, morronen fortsätter med att ja måste klä på mig o gå o handla mat, jobbigt..Sen efter matlagning, guitar hero och liknande så går jag till skolan och har tråkigt ett tag. Så nu ligger ja här hemma och slöar igen och ska invänta kvällen som ska tillbringas med kompisar.
Men nu ska ja göra ett försök att laga mat. Ha de så bra så länge allihopa!

Hörshaj

/ N


Kommentarer
Postat av: Tove=)

Då är vi två som har tappat sovmorgons förmågan! :(

2009-03-16 @ 17:58:30
URL: http://tote.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jo här kan man göra massa roligt. Ring nått när du har tid istället, min mobil vill oftast inte fungera när man skriver sms.

2009-03-16 @ 21:48:33
URL: http://kulanda.blogg.se/
Postat av: TooFatNinja

Fläskhuve, vad duktig du är på att skriva då, kul att läsa.. Nya Blondin Bella du^.^

2009-04-06 @ 18:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0