Bygga

Hejsan!

Idag har det varit som alla andra Tisdagar att jag går på skolan och bygger massa saker på dagarna. De har faktist gått bra idag. Eller ja, ett och annat dampanfall vart de ju idag också. Som till exempel när jag skulle såga till en bräda som skulle vara jättetunn fast med tv¨å ganska stora bitar i ändara som skule sättas fast på en vägg sen. De började bra men när jag skulle ta de sista sågdraget så gick en av klossarna av..Suck...Jag stod heeeelt lugn och stilla n stund och suckade men sen fick den där lilla brädan möta sitt bittra öde mot en bänk som stod i närheten, slut på den historien.

T-shirten jag jobbar i på skolan gick sänder idag också så efter skolan bar det iväg ner på stan och inhandlade en ny, det slank med ett linne också bara för att ja ska köpa ett till i sommar.

Kom iallafall hem för en stund sen och ha nyss käkat matlåda från min kära Mor som var extremt gott. Och just nu så ligger jag framför datorn medans Tim stornäsa är på fotbollsträning.Ja kände att ja måste nog vila nån eller några dagar till med förkylningen innan ja ger mig ut på att vara ute o springa. Så ja har bara musiken som sällskap just nu men hoppas de blir ändring på de framöver kvällen med alla compadres som vanligt!

Hade bra allihopa så hörs vi! Dagens låt förresten är Terence Jay - One blood, riktigt bra låt för er mjukisar därute!

Over and Out!

/ N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0