Studenten!

Tjena!

Vaknade runt 11 idag svettig som en apa av nån anledning, ha varit så två dagar i rad nu, måste vara väldigt varmt när ja sover..

Igår va e studenten o de va skitskoj! De började med att ja o Niklas gick o kollade när Tim o Stellan o lite annat folk gick ut på trappen som bland annat jag förövrigt hade varit med och skruvat ihop så nu vet ni de!

Sen travade vi ner på stan och kollade på alla flakåkare som också va väldigt kul. Så skoj o se alla glada miner och skratt överallt! Vädret höll sig relativt bra också faktist o de är tur, ja vill inte att de ska regna på min student, då bör ja ja grina.

Sen efter de så gick ja hem o gjorde lite matoch massa annat tills klockan var runt 6-7 så kom HåsjöDahlqvist den yngre hit en sväng o skjutsade ner mig till Jennifer där de va massa roligt och trevligt folk!
Efter vi hade varit där ett tag så bar de iväg på Österäng där de kryllade av massa vita mössor och glatt folk. Träffade inte överdrivet många studenter ja kände, men folk va de gott om!
Klockan 12 begav vi oss förståss till Rådhustrappan där de va massa mössor också! Där bjds de på musik o massa annat, tyvärr slagsmål också, lyckades dra ifrån en grabb men han va lika fort där igen så ja sket i de, deras problem om dom åker på stryk!

Så då gick ja tilbaka till mitt lilla gäng som blev större med tiden vi stog där, och vi sjöng med i alla låtar och hade så himla kul!

Kom o tänka på de att de kommer bli så jävla tomt utan vissa här i stan dom kommande åren, kommer sakna er hur mycke som helst o hoppas ni är här inne mycket ändå! Nåt vi ska göra är att ha kul i sommar och i Turkiet ska vi ha så himla kul, de ska bli ett minne för livet allihopa!

Slutligen grattis till alla er studenter, ta de lugnt i livet och glöm inte bort att hälsa på då och då, älskar er alla!

Simma lugnt!

/ N

Kommentarer
Postat av: Elin

Men nu du, jasså du har blogg du :D, här ska läsas!

2009-06-06 @ 21:16:04
URL: http://madeinjamtland.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag tar åt mig ;) Tack!

2009-06-07 @ 21:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0