Sista dagarna!

Tjena!

Imorse ha ja blivit väckt av sjukhuset 2 gånger, den färsta sa atta skulle komma ner till tandläkaren halv 2 så hon va snabb och bra. Men den andra satt o mest bara va tyst o allmänt irritersam och kollade om de fanns nån annan tid för mig o komma till dietisten(som sånna med glutengrejs som jag måste gå till, så ja ha inte diet) man hon hittade inte nån annan tid så hon kunde likagärna ha låtit bli o stört min morgonsömn..Den färsta bad iaf om ursäkt att hon väckte mig så de är lugnt, sen ha ja för mig att de är hpn spm är snygg hos tandläkarna också=).

Igår vart de iaf hemfärd runt klockan 3 tro ja de va så ja kom hem till Håsjä en sväng på Lördag men åkte direkt till Jennifer nästan där de vart grillning med massa folk och hade allmänt trevligt. Men sen fanns inte 6:an så vi kunde inte kolla på fotbollen, men de vanog lika bra annars hade ja fått damp som de hörs på alla sopor som spelade..Om Kim Källström läser bloggen så känn dig träffad.

Ett parti kloter hann vi med också och jag vart tillfällgt av med min högra knäskål när Carro fick för sig att kasta så den studsade rätt på knät så ja näst intill dog. Men de ha gått över nu så ja tro ja ska förlåta henne snart.

Igår försökte ja leta mig ett sommarjobb, lite sent ute ja vet, men ja trodde nämligen att ja hade ett sommarobb men så var tydligen inte fallet så ja hoppas ja kan få nåt o göra i sommar så ja kan åka till Turkiet med mina polers, annars bli de tråkigt..

Aja nu ska ja käka hej då!

/ N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0