Påsk!

Tjena!

Sitter här nu o ha pecis kommit hem från Albacken som ja ha spenderat en underbar påskhelg på!
Vädret har varit helt enkelt underbart och ungefär 15 grader varmt va de ute på sjön där jag satt igår så man kunde till och med sitta och sola utan tröja..Känns lite konstigt att göra de när de är fullt med snö omkring sig, menmen de va skönt iaf..Lyckades till och med att bränna mig på näsan..

Och maten och sällskapet  som har varit på kvällarna har också varit riktigt bra, kul att träffa nytt folk som är så härliga!

Hoppade av i Kälarne när vi va påväg hem från Albacken och gick och tränade så nu är jag praktiskt taget död..Men de är ganska skönt de med faktist..

Men ha en fortsatt bra påsk allihopa och tack för en underbar helg!

Hare bra!

/ N

Kommentarer
Postat av: polly

Ni verkar haft en grymt härlig påsk. Idag slutade jag fyra och har suttit ute på uteserveringen på wärdshuset med massa folk och ätit hamburgare. Så himla skönt, nu kommer jag ihåg hur det är att fira påsk : ) Är ledig i morgon på dagen också så då ska det solas! Hade bra! Kram

2009-04-13 @ 19:20:23
URL: http://kulanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0