Streets Of Philadelphia

Tjena!

Som rubriken lyder så ligger jag och lyssnar på Bruce den allmäktige även känd som Bruce Springsteen.
Har nyss duschat och ligger o vänatar på o få gå iväg på skolan och träffa alla härliga byggarpolare haha!

Helgen har bestått av en hel del god mat och skratt med vänner som är det bästa som finns. Jag, pappa o David har klarat oss en helg utan mamma också, men vi är ju bäst så de är väl klart de funkar! O de vart skitgod mat hela helgen, känner mig som ett tjockiussmockius just nu men de gå nog över.

Ikväll blir de förhoppningsvis fotbollsträning för ja ha lyckats skaffa skjuts för en gångs skull, ha blivit svårt nu när träningarna är i Stugun o ingen har lust o höra av sig när dom åker från stan. Men ja ska få med mig Herr Ginger idag så han kommer i form till Turkiet och alla springtävlingar han ska köra i sommar o nästa sommar o sommaren efter den o allting!

Men nu ska ja nog ta och pallra mig till skolan i de intressanta vädret som har lust o skifta lite nu och då.

Har fått klagomål att ja lägger upp lite bilder o är tråkig så bara för de så ska ja lägga upp en bild på skönheten mig själv efter en fotbollsmatch=)..Ok skönhet va o ta i men de är iaf jag=)..

Hej då mina få läsare=D

Kommentarer
Postat av: jenny ;

Ungefär, 0731820736 - öppen linje mellan halv åtta & elva! :)

2009-05-11 @ 20:03:36
URL: http://bergvalljenny.blogg.se/
Postat av: Lisa

najjs!!!

2009-05-12 @ 09:07:55
Postat av: Anonym

Du är lik din far, farbror och farfar

2009-05-13 @ 20:29:25
URL: http://kulanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0