Goddagens

Tja!

Ha nyss kommit hem från gymmet med ett nytt persrekord i bänken på 105 kilo, stolt är jag över de. Anledningen till att ja gick hem är däremot inte lika kul, de började igår att ja fick uppehåll i pulsen och hjärtat i halsgropen av nån anledning så ja ringde Mammsen som sa åt mig o ringa sjukvårdsupplysningen,men när ja satt i kön o väntade så gick de över. Men när ja va på gymmet nu så kom de tillbaka så ja gick hem..Inge kul alls de där..

Annars en helt ok dag tro ja, fast ja fick halsbränna för första gången nånsin imorse, av vilken anledning vet ja inte, är nog allergisk mot mig själv tro ja för de blir nåt så fort ja är i närheten av mig själv=).

Och eftersom de är måndag idag så begav ja mig ner på stan efter skolan och fikade med grabbarna som vi gör varje måndag, väldigt trevlig tradition tycker jag!

Efter fikat begav ja mig på jakt efter linnen i stan, men hittade inge bra, antingen satt dom snortajt eller va skitfula..O eftersom jag är skapad med en ankröv utan dess like så ser de ut som att ja har kagge om ja ha ett tajt linne, skitsnyggt!

Jaja men vi hörs i framtiden allihopa!

Simma lugnt gör inge dumt!

/ N

Kommentarer
Postat av: Minnelli

Tjena grabben!

Du får ta å krya på dig..

Hördes lite lattjo med hjärtat.

2009-05-06 @ 07:48:28
Postat av: tove

Inge kul med halsbränna.. :(

2009-05-09 @ 11:27:17
URL: http://tote.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ankröven får man lära sig att leva med. Samma med huvet. : )

Emma hälsar!

2009-05-13 @ 20:26:13
URL: http://kulanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0