Tjabba

Sitter o gör ingenting annat än hostar just nu vilket ja är förbannat less på..Låter som en kedjerökare..Tredje gången ja är förkyld nu inom hur kort tid som helst så ja börjar bli rätt less på förkylning, borde nästan vara immun snart tycker ja..O inte är de roligare när ja skulle spela match ikväll o sen drar på mig världens storförkylning..Bajskorv..

Jaja nog med trista grejer, nu ska ni få höra min helg!

Fredag slutade ja skolan o gick hem, underbart väder då så ja la mig och solade en stund tills solen fck för sig att gå i moln ett tag så då orkade ja inte ligga kvar. På kvällen blev de fotbollsträning och sen vart de bara sitta hemma o uggla o kolla på tv, eftersom ingen verkade vara i stan mer än jag..

Lördag så solde ja en hel del också tills några av mina kära vänner kom in och spelade fotboll och sen åkte och kollade på fotboll med mig..Kvällen blev att vi åkte runt några stycken i bilen o kollade, och vi slutade upp på max, men ja va inte så hungrig så de vart bara att ja satt o kollade på alla andra..Sen satt vi där i några timmar och pratade innan de vart hemfärd till diverse lägenheter..

Söndag så va de ju också fint väder så då blev de solning med några stycken på körfältsgettot för att sen åka o kolla på Sannas match..Efter den så hade vi bestämt oss för att åka o grilla så de vart grillning på körfältet och god mat o mycke skratt!

Föör att sammanfatta så ha de varit en toppenhelg bortsett från min förkylning..

Simma lugnt gör inge dumt!

/ N

Kommentarer
Postat av: Tove=)

Uscha! Inte roligt att vara förskyld. Känner själv att det är någonting som är på G i min kropp :(

Hoppas du blir bättre, Krya :)

2009-04-27 @ 18:25:05
URL: http://tote.blogg.se/
Postat av: jenny ;*

de vet man aldrig, eftersom de inte har hänt! :)

2009-05-01 @ 15:25:58
URL: http://bergvalljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0