Skolstart

Tjena!

Ligger vaken och lyssnar på musik istället för att sova tills kvart över 10 som ja hade ställt min kära klocka på. Men mitt uppe i min ljuva sömn så intränger ett kärnvapenstredjevärldskrigetvrål från min telefon och väcker mig och inser att Pappa ringer. Efter ja ha pratat klart så känns de så förbannat ljust ute så ja undrar om klockan är ganska sent ändå, nä ja hade fel. Halv 8 va klockan, sådär ja, då va den sovmorgonen förstörd för att somna om kunde man ju glömma.
Så nu ligger ja o inväntar Pappa som ska bjuda med mig på lunch innan skolan bärjar klockan 1.

De är lite roligare när loven är slut nuförtiden eftersom de är lite roligare att vara här än på Kälarne Auswitch eller va man ska kalla de för nåt.

Jaja nu ska ja fortsätta lyssna på musik och ta falska toner som ja tror låter bra!

Simma lugnt gör inge dumt

/ N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0