Fotbollfotboll

Hej!

Igår va jag iväg med Tim och kollade när Stugun spelade domarcupen. Fast Tim hade smörat för Stefan så han fick spela hela matchen. Men ja gjorde mig mycke bra som åskådare också så jag var lika nöjd för det. Efter matchen så drog jag och Tim iväg på Max och käkade en sväng för klockan va sent o vi va skithungriga. Efter den ljuva fyllnaden i magen så bar de iväg och åkte bil förbi alla krogar men de va inge roligt folk utanför så vi drog hem till mig och spov istället.

Vaknade imorse och jag och Tim käkade frukost, sen drog Tim iväg på fotboll igen, men den här gången följde ja inte med för ja hade en träningsmatch jag skulle på också klockan 3. I väntan på den så fick jag världens fel i huvet och dammsög, skurade och dammtorkade hela lägenheten, och sen tvättade ja också så nu har ja gjort hemmagrejs för flera veckor framöver.

Matchen idag vart 4-4 efter 90 minuter, kul att sparka lite igen efter förkylningen, kändes helt bra när jag satte igång faktist och det är jag glad för. Efter matchen så spatserade alla iväg till omklädningsrummet. Jag va först in i duschen och konstaterade att Lövstas ekonomi förmodligen har kört i botten för de fanns bara extremt kallt vatten i duscharna, ja är fundersam på varför dom inte hade värmeljus istället för lampor? Jaja de få bli en senare fråga för eftersom jag inte fick duscha därborta så måste ja göra de nu.

Är kvar i stan i helgen och har precis laddat ner 2 filmer som ja förmodligen kommer avnjuta själv ikväll som vanligt om ingen ringer och erbjuder nåt kul att göra.

Hörshaaaaj!

/ N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0