Bra rubrik

Tjena!

Dom senaste dagarna ha ja varit ganska krasslig i halsen så ja ha inte kunnat träna nånting överhuvudtaget så ja ha varit ganska rastlös. Men skolan ha ja gått på iaf. Men idag var de inge kul, för de första mådde ja som en mammut när ja vaknade, o dom kan ju inte må så bra eftersom dom inte ens finns längre. Och för de andra så hade våra mupplärare sagt att vi skulle på en byggmässa och kolla, visst de hade varit helt ok om de inte hade varit at vi skulle kliva upp fan innan lindholm hade vaknat, o de är sjukt tidigt. Och för de tredje så skulle vi komma tillbaka till skolan så vi skulle hinna med ungefär en kvart matte och en sketen timme engelska, och med tanke på vilken lärare jag har i just engelska så kan ja likagärna kolla på innehållsförteckningen på vatten på engelska så har jag lärt mig mer än va den där tomten skulle kunna lära ut på en timme. Sen så va de en timme idrott på schemat o de kan ja ju ändå inte vara med på för jag är förkyld. Så idag är jag sjuk så ja sitter här hemma o skriver blogg o lyssnar på musik, och ska väl gå ner på stan framoback framöver dagen o köpa biljetter till nåt musikgrejsimojs ja ska kolla på ikväll..Så nu ska ja ha kul o lyssna på musik hela dan så de ska bli skönt..Men nu hade ja inge mer o skriva om så ja hoppas vi syns i framtiden folket!

Tjarå!!

/ N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0