Bra dag!

Tjena!

Idag är jag glad!
Dan började med att jag vaknade före klockan vilket alltid är lika skönt så man kan äta frukost i lugn och ro, efter frukosten så kom Niklas o vi gick ner till Wargen där vi skulle på n föreläsning som handlade om sex o grejer, hon som hade föreläsningen var skitrolig o ja skrattade mest hela tiden.
Efter den så drog jag och Agardh ner på stan på Tacobaren o vi käkade 3 proppfulla tallrikar var, jag har fått en riktig aptit på sista tiden ha ja märkt, de är bra. Sen satt vi o skämtade o hade kul tils vi va tvungna o ta bussen på skolan, men de va skoj där med eftersom de bara va 2 timmar ja skulle ha.

Efter skolan följde Tess med mig o tränade tills nu ungefär o de kändes så himla bra o komma igång igen sen ja ha varit sjuk! Ja hade gått upp i vikt också o de är skitbra!

Nu ska ja laga mat o sen bli de nog vara med gänget och hänga som vanligt, skitbra dag!
Tack alla som gör den bra!

Inte så värst skämtsam blogg idag men ja har mat i ugnen så ja måste skynda mig lite, så de får ni leva med=).

Tack för mig!

/ N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vilken bra blogg du har!!!

Kommer mest troligt att calla dig imorgon för ett mission!

Miss U little kido!

2009-03-24 @ 22:52:10
URL: http://grch.blogg.se/
Postat av: Håsjö!!

Nils, Nils, Nils..

Man ska inte skratta åt sex å "grejer"..

De är något väldigt seriöst..

HAHAHAHAHAHA!!

Du är rolig du..

Kom hem till Håsjö så man få skratta lite..

Hahaha.

//Grannkungen

2009-03-27 @ 13:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0