Brännboll!

Tja!

Ha nyss kommit hem från en slapp dag i skolan som mest hade roliga saker att erbjuda:).
Började skolan kvart över 8 som vanligt men slutade 11:40 som ovanligt eftersom vi annars slutarhalv 5:). Vi spelade brännboll klassvis och grillade lite korv sen fick vi gå hem, så nu ligger ja här o lyssna på musik o ha tråkigt. Salle va nyss här o hämtade lite verktyg också som va hans.

Klippte nyss ut en såkallad leksak från ett av mina Cocopopspaket som skulle bli en boomerang men till min store besvikelse så vart den inge bra alls. Värsta bluffen, inge bra..Så nu vet ja inte va ja ska göra.

Hej då!

/ N

Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan lust att följa varandra via bloglovin? I så fall skriv tillbaka till mig när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

Glöm dock inte att skriva in din bloggadress så att jag hittar dig igen :P

2009-06-10 @ 17:07:53
URL: http://miniimartina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Påminn mig nångång så ska du få en riktig boomerang av mig :)

2009-06-11 @ 23:09:31
URL: http://kulanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0